loading...
بست سایت
تابلوی اعلانات

دانلود فیلم و سریال

   


دانلود فیلم و سریال


    


در این بخش میتوانید در خواست های خود در مورد هر بازی ,فیلم ,آهنگ ,موزیک ویدئو ,کد تقلب ,کتاب و ...  سفارش دهید تا در اسرع وقت در سایت قرار گیرند.

جهت سفرش روی لوگوی بخش نظرات کلیک کنید.


نظرات


آدرس های فعال ما:

VIPER98.ROZBLOG.COM

VIPER98.ROZFA.COM

VIPER98.ROZFA.IR

VIPER98.RBZ.IR

VIPER98.R98.IR

VIPER98.FAY.IR

VIPER98.11IR.COM


دوستان و کاربران عزیز: 

این وبلاگ کاملا خالص است و هیچ کونه کپی برداری از مطالب وب سایت های دیگر ننموده است و اگز مطالب این وب را در هرجای دیگر از دنیای وسیع اینترنت مشاهده کردید,شک نکنید که از این وب کپی برداری شده است. 

در ضمن  برای حمایت از ما اگر مطالب این وب را در وب سایت دیگری بدون ذکر منبع مشاهده کردید,در بخش تماس با ما یا نظرات اعلان کنید. 

و نکتهی مهم دیگر:کپی برداری بدون ذکر منبع از این وب شرعا,قانونا,عرفا و ... حرام و تخلف محسوب می شود و با فرد متخلف برخورد ویروسی خواهد شد.


این هم هدیه ما به همه کاربران عزیز:



من قصد دارم سیستم تبلیغات کلیکی پرشین هیت رو به شما عزیزان معرفی کنم و بگم که با هر کلیک 600 ریال معادا 60 تومان کسب میکنید و اگه همین حالا عضو شوید هم 50000 ریال معادل 5000 تومان کسب در آمد میکنید  و باید بگم که عضویتش 10 ثانیه هم طول نمیکشه.

*برای عضویت اینجا و یا روی عکس بالا کلیک کنید*

https://rozup.ir/up/kianmasterkey/design/4.gif

بنر های بست سایت


آخرین ارسال های انجمن
مهدی جدیدی بازدید : 77 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

 

قرار داد جدید شان مایکلز:

سایت رسمی EyeBlack اعلام کرد که این شرکت با هال اف فیمر دبلیو دبلیو ای قراردادی را به امضاء رسانده است. توافق نامه میان شان مایکلز و شرکت ای بلک طوری است که این شرکت می تواند برای علامت های تجاری خود از نام های مستعار مایکلز در کمپانی دبلیو دبلیو ای یعنی شو استاپر، مستر هال اف فیمر و ... استفاده کند و در طرفی ای بلک نیز یک آرم برای برنامه شکار های مخفی شان مایکلز و "مک میلان ریور" طراحی کند. گفته میشود که حق قرارداد مایکلز به او پرداخت شده است اما مبلغ اصلی قرارداد مخفی میباشد. گفتنی است که شرکت EyeBlack یک شرکت تبلیغاتی در زمینه کتاب های مقدس، آرم و لوگو های ورزشی و ... میباشد.

طعنه های WWE به TNA:

در شوء ماندی نایت راء گذشته که بصورت 3 ساعته و ویژه برگزار شد، سه کلیپ از کریر براک لسنر، زمانی که در کمپانی حضور داشت، پخش شد که نکته جالب هر سه ویدئوی پخش شده این بود که هر سه استار مورد حمله لسنر در بازی مقابل وی تحقیر شدند و صحنه هایی از مسابقه کات شده بود که لسنر به نوعی آنها را له کرد! نکته جالب تر این بود که رقیب های لسنر در این ویدئو ها جف هاردی، کورت انگل و هالک هوگان بودند که هر سه در کمپانی رقیب یعنی تی ان ای حضور دارند! این در حالی است که اکثر طرفداران رستلینگ بیشتر مسابقات معروف لسنر با د راک در سامراسلم و یا با آندرتیکر در نومرسی در سال هایی که وی در کمپانی بود را به خاطر دارند تا چنین مسابقاتی که از شوء های هفتگی گرفته شده بود! هنوز واکنشی در این خصوص از طرف تی ان ای شکل نگرفته است.

بازگشت کارما به رینگ:

پس از اینکه در راء گذشته نیکی بلا موفق شد قهرمان جدید تایتل دیواس بشود و به حکومت بث فینیکس پایان دهد، زمزمه ها مبنی بر بازگشت کارما بسیار بالا گرفته است. این در حالی است که بلا توئینز و کارما یک استوری نیمه کاره دارند، جائی که سال گذشته خواهران بلا، کارما را بابت بچه دار شدن در راء مسخره کردند و کارما هم وعده داد در در صورت بازگشت، به حساب آنها خواهد رسید! هر چند کارما در رویال رامبل 2012 بازگشت اما حادثه تلخی که برای وی پس از آن اتفاق افتاد و بچه اش مرد، باعث شد تا حضور وی در مسابقات چند ماهی با تاخیر روبه رو شود. حال با قهرمانی نیکی بلا به احتمال بسیار زیاد، به زودی شاهد بازگشت این دیوای غول پیکر خواهیم بود.

مصدومیت بث فینیکس:

بث فینیکس در جریان راء 3 ساعته گذشته مصدوم شد و تایتل خود را به نیکی بلا واگذار کرد. وی در جریان مسابقه و هنگامی که قصد داشت به پایین رینگ بیاید، دچار پیچ خوردگی پا شد و پس از آن مشخص شد که مصدومیت وی از ناحیه مچ پا بوده است! پس از راء خود فینیکس اعلام کرد که در حال MRI روی پای خود است و امکان عمل جراحی هم وجود دارد! این در حالی است که مصدومیت فینیکس کاملا نمایشی و جز استوری لاین مربوط به وی بود و شنیده شده که یک سری از مسئولان دبلیو دبلیو ای از واقعی نبودن مصدومیت وی پس از راء صحبت کرده اند! گفتنی است که فینیکس بعد از 204 روز تایتل را از دست داد و نتوانست که رکورد 216 روزه ماریس را بشکند.

ترک دبلیو دبلیو ای توسط جریکو:

کریس جریکو که حدود 4 ماه است که پس از 15 ماه به کمپانی بازگشته است، در مصاحبه ای از ترک زودهنگام کمپانی خبر داد! جریکو در مراسم Golden Gods 2012 که حدود دو هفته قبل برگزار شد نیز اعلام کرد که قراردادش با کمپانی قبل از پی پر ویو سامراسلم به پایان میرسد! وی گفته است که در حال تهیه موزیک جدید گروهش است و در نظر دارد که به زودی تورهایی در آمریکا و اروپا برگزار کند. گفتنی است که جریکو در مصاحبه ماه قبل با مجله دبلیو دبلیو ای نیز همین صحبت ها را کرده بود و گفته بود احتمال بازگشت مجددم به کمپانی است و همچنین قرار است که به زودی با آندرتیکر نیز همکاری کند. گفتنی است که حضور گروه Foozy در ماه ژوئن در تور انگلیس تایید شده است.

مچ کارد پایانی اکستریم رولز:

با انجام راء این هفته، مچ کارد پایانی پی پر ویو اکستریم رولز صادر شد و مسابقات این رویداد کامل گردید. قرار است در Pre Show پی پی وی (دارک مچ ابتدایی) سانتینو مارلا از تایتل قهرمانی ایالات متحده خود در مقابل د میز دفاع کند. این مسابقات پخش زنده تلویزیونی ندارد و تنها از YouTube دبلیو دبلیو ای قابل تماشاست. در سایر مسابقات، بیگشو از تایتل بین قاره ای خود در مقابل کودی رودز دفاع خواهد کرد. کین و رندی اورتن در یک فالس کانت انی ور مچ با هم مسابقه میدهند. در یک شیکاگو استریت فایت، سی ام پانک و کریس جریکو بر سر تایتل قهرمانی WWE مبارزه خواهند کرد. شیموس و دنیل برایان بر سر تایتل سنگین وزن جهان در یک مسابقه 2 از 3 پین مبارزه خواهند کرد و بالاخره براک لسنر و جان سینا در مین اونت شوء باید در یک اکستریم رولز مچ با هم روبه رو شوند. گفتنی است که اکستریم رولز، بامداد دوشنبه پیش رو در شیکاگو برگزار خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه شما کاربر های عزیز. من مهدی مدیر این وبلاگ هستم و در مورد همه چی براتون مطلب میذارم. بیعضی از مطالب رمز دارند که برای مشاهده ان ها باید عضو بشید تا در گوشه ی سمت راست وبلاگ کد رو دریافت کنید. عضویت و نظر هم گداییی نمیشه اما اگه عضو شدید و یا نظر دادید دمتون گرم. پروفایلم هم فعاله میتونید دیدن کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین و پر طرفدارترین سوپر استار تاریخ کشتی کج کیست؟
    به نظر شما برنده مسابقه مانی این د بنک برند راو در پیپرویو مانی این د بنک 2013 (4/7/2013) چه کسی خواهد بود؟
    به نظر شما برنده مسابقه مانی این د بنک برند اسمکدان در پیپرویو مانی این د بنک 2013 (4/7/2013) چه کسی خواهد بود؟
    قهرمان های فعلی کمپانی

    دانلود مسابقات کشتی کج

    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 905
  • بازدید سال : 3,588
  • بازدید کلی : 148,617
  • مسابقات تشخیص چهره

    این فرد کیست؟   

    برای پاسخ دادن روی بخش نظرات کلیک کنید    

     نظرات 

     

    جایزه به قید قرعه:یک عدد کارت شارژ 10000 ریالی 

     

    جواب مسابقه قبلی:هیتث لیتر 

     

    برنده مسابقه قبلی:جناب آقای حسین زند

    کاور پیپرویوی بعدی کمپانی WWE