loading...
بست سایت
تابلوی اعلانات

دانلود فیلم و سریال

   


دانلود فیلم و سریال


    


در این بخش میتوانید در خواست های خود در مورد هر بازی ,فیلم ,آهنگ ,موزیک ویدئو ,کد تقلب ,کتاب و ...  سفارش دهید تا در اسرع وقت در سایت قرار گیرند.

جهت سفرش روی لوگوی بخش نظرات کلیک کنید.


نظرات


آدرس های فعال ما:

VIPER98.ROZBLOG.COM

VIPER98.ROZFA.COM

VIPER98.ROZFA.IR

VIPER98.RBZ.IR

VIPER98.R98.IR

VIPER98.FAY.IR

VIPER98.11IR.COM


دوستان و کاربران عزیز: 

این وبلاگ کاملا خالص است و هیچ کونه کپی برداری از مطالب وب سایت های دیگر ننموده است و اگز مطالب این وب را در هرجای دیگر از دنیای وسیع اینترنت مشاهده کردید,شک نکنید که از این وب کپی برداری شده است. 

در ضمن  برای حمایت از ما اگر مطالب این وب را در وب سایت دیگری بدون ذکر منبع مشاهده کردید,در بخش تماس با ما یا نظرات اعلان کنید. 

و نکتهی مهم دیگر:کپی برداری بدون ذکر منبع از این وب شرعا,قانونا,عرفا و ... حرام و تخلف محسوب می شود و با فرد متخلف برخورد ویروسی خواهد شد.


این هم هدیه ما به همه کاربران عزیز:



من قصد دارم سیستم تبلیغات کلیکی پرشین هیت رو به شما عزیزان معرفی کنم و بگم که با هر کلیک 600 ریال معادا 60 تومان کسب میکنید و اگه همین حالا عضو شوید هم 50000 ریال معادل 5000 تومان کسب در آمد میکنید  و باید بگم که عضویتش 10 ثانیه هم طول نمیکشه.

*برای عضویت اینجا و یا روی عکس بالا کلیک کنید*

https://rozup.ir/up/kianmasterkey/design/4.gif

بنر های بست سایت


آخرین ارسال های انجمن
مهدی جدیدی بازدید : 45 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

                                                   

 

آپدیت وضعیت آندرتیکر

آندرتیکر، سوپراستار کنونی کمپانی دبلیو دبلیو ای احتمالا تا پیش از رسلمنیا سال آینده کشتی نخواهد گرفت. آندرتیکر که پس از پیروزی برابر تریپل اچ در رسلمنیا 28 و رساندن رکورد خود به 0-20 دیگر همراه با هانتر در رینگ حاضر نشده است، ظاهرا خود علاقه به حضور در چند رسلمنیای دیگر دارد! این خبر، امروز توسط یکی از منابع نزدیک به کمپانی منتشر شد اما علارغم آمادگی بدنی بالا و خیره کننده این استار در مسابقه هل این ا سل مچ در رسلمنیا، وی به احتمال زیاد تا قبل از رسلمنیا 29 در نیوجرسی کشتی نمیگیرد! گفتنی است که شانه چپ آندرتیکر هنوز به طور کامل بهبود نیافته است و همین موضوع حرکات وی در رینگ را بسیار محدود میکند. هنوز خبری مبنی بر زمان بازگشت آندرتیکر اعلام نشده است اما احتمالا او دیگر در سال 2012 در رینگ حاضر نخواهد شد!

مسابقات اکستریم رولز

در حالی که بیش از دو هفته به برگزاری پی پر ویو اکستریم رولز در شیکاگو باقی مانده است، دو مسابقه تا به اینجا برای این رویداد ثبت شده است. شیموس باید از تایتل قهرمانی سنگین وزن خود در برابر دنیل برایان دفاع کند. قانون این بازی 2 پین از 3 پین ممکن است! همچنین براک لسنر باید در مقابل جان سینا قرار بگیرد که هنوز قانونی برای این مسابقه مشخص نشده است. احتمال میرود که مسابقه سی ام پانک در مقابل کریس جریکو بر سر تایتل قهرمانی WWE، بیگشو در مقابل کودی رودز بر سر تایتل قهرمانی بین قاره ای و رندی اورتن در مقابل کین برای این پی پی وی طی شوء های آینده ثبت شود. گفته میشود که مسابقه اورتن و کین بصورت استیل کیج مچ و مسابقه بیگشو و رودز بصورت گیمیک مچ برگزار شود! همچنین شایعاتی مبنی بر اضافه شدن آلبرتو دلریو به مسابقه سنگین وزن نیز وجود دارد.

آینده جدید تریپل اچ در کمپانی

تریپل اچ پس از باخت مقابل آندرتیکر در رسلمنیا، همانند رقیب خود در حالی که دو هفته از برگزاری شوء های هفتگی کمپانی گذشته است، هنوز در میادین حضور پیدا نکرده است. طبق اخبار جدید، باید شاهد حضور کم تریپل اچ در رینگ در سال 2012 باشیم و به احتمال فراوان همانند سال گذشته، استوری های کوتاهی برای وی در نظر گرفته خواهد شد که ممکن است حتی مدت زمان استوری کوتاه تر از استوری های سال 2011 با سی ام پانک و کوین نش باشد! در طی خبرهایی که از منابع نزدیک به کمپانی به بیرون درز کرده است، استوری نویسان در حال برنامه ریزی برای بازگشت هانتر به رینگ هستند و به احتمال بسیار زیاد، تریپل اچ زودتر از آندرتیکر در شوء ها حضور پیدا خواهد کرد.


وضعیت کشتی گرفتن لسنر

براک لسنر، استار کنونی دبلیو دبلیو ای و فایتر سابق یو اف سی، تا پیش از پی پر ویو اکستریم رولز کشتی نخواهد گرفت! این خبر را یکی از منابع معتبر روز گذشته اعلام و اضافه کرد که لسنر در ماندی نایت راء آینده حضور نخواهد داشت. دلیل این عدم حضور وی هنوز اعلام نشده است اما گفته میشود که مسئولین کمپانی برنامه هایی برای حضور وی در شوء های اسمکدان نیز هستند! گفتنی است که بدین ترتیب لسنر اولین کشتی خود پس از 8 سال را در شیکاگو، محل برگزاری اکستریم رولز خواهد گرفت. قابل ذکر است که اعلام شده است ضربات پانچی که لسنر به سینا در راء گذشته زده بود، کاملا واقعی و طبق برنامه بوده و مسئولین برای اینکه قدرت پانچ های این قهرمان سابق یو اف سی را ثابت کنند، چنین برنامه ای را پیاده کردند.

ریتینگ راء و اسمکدان گذشته

ماندی نایت راء گذشته به تاریخ 9 آپریل موفق شد با 3.29 میلیون بیننده، ریتینگ 3.10 را به دست آورد. نکته جالب این شوء این بود که بیش از 20 درصد از بینندگان راء این هفته نسبت به راء هفته قبل کم شده بودند. این در حالی است که سگمنت Three Stooges و حمله کین به آنها، پایین ریتینگ با ریتینگ 2.90 و سگمنت پایان شوء و حمله براک لسنر به جان سینا، بالاترین ریتینگ، 3.42 را کسب کرد. همچنین سوپر اسمکدان این هفته که بصورت ویژه و زنده برگزار شد، توانست ریتینگ 1.5 را کسب نماید. این در حالی بود که این ریتینگ نسبت به هفته گذشته اسمکدان که 1.9 را به دست آورده بود، افت داشت که دلیل آن نیز قطعا پخش لایو آن از تلویزیون بود. گفتنی است که تکرار اسمکدان این هفته جمعه شب از شبکه Syfy روی ایر خواهد رفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه شما کاربر های عزیز. من مهدی مدیر این وبلاگ هستم و در مورد همه چی براتون مطلب میذارم. بیعضی از مطالب رمز دارند که برای مشاهده ان ها باید عضو بشید تا در گوشه ی سمت راست وبلاگ کد رو دریافت کنید. عضویت و نظر هم گداییی نمیشه اما اگه عضو شدید و یا نظر دادید دمتون گرم. پروفایلم هم فعاله میتونید دیدن کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین و پر طرفدارترین سوپر استار تاریخ کشتی کج کیست؟
    به نظر شما برنده مسابقه مانی این د بنک برند راو در پیپرویو مانی این د بنک 2013 (4/7/2013) چه کسی خواهد بود؟
    به نظر شما برنده مسابقه مانی این د بنک برند اسمکدان در پیپرویو مانی این د بنک 2013 (4/7/2013) چه کسی خواهد بود؟
    قهرمان های فعلی کمپانی

    دانلود مسابقات کشتی کج

    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 886
  • بازدید سال : 3,569
  • بازدید کلی : 148,598
  • مسابقات تشخیص چهره

    این فرد کیست؟   

    برای پاسخ دادن روی بخش نظرات کلیک کنید    

     نظرات 

     

    جایزه به قید قرعه:یک عدد کارت شارژ 10000 ریالی 

     

    جواب مسابقه قبلی:هیتث لیتر 

     

    برنده مسابقه قبلی:جناب آقای حسین زند

    کاور پیپرویوی بعدی کمپانی WWE