loading...
بست سایت
تابلوی اعلانات

دانلود فیلم و سریال

   


دانلود فیلم و سریال


    


در این بخش میتوانید در خواست های خود در مورد هر بازی ,فیلم ,آهنگ ,موزیک ویدئو ,کد تقلب ,کتاب و ...  سفارش دهید تا در اسرع وقت در سایت قرار گیرند.

جهت سفرش روی لوگوی بخش نظرات کلیک کنید.


نظرات


آدرس های فعال ما:

VIPER98.ROZBLOG.COM

VIPER98.ROZFA.COM

VIPER98.ROZFA.IR

VIPER98.RBZ.IR

VIPER98.R98.IR

VIPER98.FAY.IR

VIPER98.11IR.COM


دوستان و کاربران عزیز: 

این وبلاگ کاملا خالص است و هیچ کونه کپی برداری از مطالب وب سایت های دیگر ننموده است و اگز مطالب این وب را در هرجای دیگر از دنیای وسیع اینترنت مشاهده کردید,شک نکنید که از این وب کپی برداری شده است. 

در ضمن  برای حمایت از ما اگر مطالب این وب را در وب سایت دیگری بدون ذکر منبع مشاهده کردید,در بخش تماس با ما یا نظرات اعلان کنید. 

و نکتهی مهم دیگر:کپی برداری بدون ذکر منبع از این وب شرعا,قانونا,عرفا و ... حرام و تخلف محسوب می شود و با فرد متخلف برخورد ویروسی خواهد شد.


این هم هدیه ما به همه کاربران عزیز:



من قصد دارم سیستم تبلیغات کلیکی پرشین هیت رو به شما عزیزان معرفی کنم و بگم که با هر کلیک 600 ریال معادا 60 تومان کسب میکنید و اگه همین حالا عضو شوید هم 50000 ریال معادل 5000 تومان کسب در آمد میکنید  و باید بگم که عضویتش 10 ثانیه هم طول نمیکشه.

*برای عضویت اینجا و یا روی عکس بالا کلیک کنید*

https://rozup.ir/up/kianmasterkey/design/4.gif

بنر های بست سایت


آخرین ارسال های انجمن
مهدی جدیدی بازدید : 73 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

                                       

راک مصدوم شد

در حالی که چند ساعت به برگزاری رسلمنیا 28 باقی مانده است، د راک در آستانه بازی با جان سینا مصدوم شد! صبج امروز چندین سایت معتبر و مورد تایید دبلیو دبلیو ای با انتشار این خبر فوری اعلام کرده اند که د راک در حین انجام تمرینات خود از ناحیه زانو به شدت مصدوم شده و به سرعت به بیمارستان انتقال داده شده است! گفته میشود که پس از آزمایش ام آر آی که از وی گرفته شده، مشخص شده که استخوان پای راک شدر کسته شده است. این خبر به شدت در معتبر ترین سایت های رستلینگ جهان پیچیده است و احتمال میرود که مسابقه راک و سینا در رسلمنیا کنسل شود! البته قابل ذکر است که هنوز سایت WWE این خبر را تایید نکرده است و احتمالا نیز برای جلوگیری از افت ریتینگ این پی پر ویو اعلام نخواهد کرد و همه چیز در خود شوء مشخص خواهد شد.

پیوستن سینا به مسابقه پانک و جریکو

پس از مصدومیت د راک و احتمالا لغو شدن مسابقه جان سینا با او در رسلمنیا 28، گفته میشود دبلیو دبلیو ای تصمیم گرفته است که جان سینا را در مسابقه سی ام پانک و کریس جریکو قرار دهد! این کار تنها برای بالا بردن ریتینگ ها انجام میشود و در صورت تحقق که احتمال آن نیز زیاد به نظر میرسد، مسابقه بر سر کمربند قهرمانیWWE بصورت تریپل ترت مچ بین سی ام پانک، کریس جریکو و جان سینا در رسلمنیا برگزار خواهد شد. همچنین گزارش شده است که این مسئله تمامی برنامه های استوری نویسان برای مسابقه پانک و جریکو را به هم زده است و تا حدودی برنامه این مسابقه به طور کامل، چندین بار عوض شده است!

لسنر در آستانه ورود به دبلیو دبلیو ای

طی دو روز گذشته دبلیو دبلیو ای مذاکرات بسیار جدی با براک لسنر، استار سابق کمپانی انجام داده است که صبح امروز چندین سایت معتبر خبری، خبر از توافق و امضای قرارداد لسنر و دبلیو دبلیو ای داده اند! گفته شده است که این در طی انجام این مذاکرات، صحبت از حضور لسنر در رسلمنیا 28 یعنی همین رسلمنیا امسال نیز شده است!! صبح امروز اعلام شد که لسنر پس از توافق با دبلیو دبلیو ای پس از مذاکرات چندین ساعته، قرارداد 1 ساله ای با این کمپانی به امضاء رسانده است. ضمن اینکه طبق عکس های منتشر شده، لسنر روز گذشته در میامی نیز دیده شده است و با مسئولان کمپانی دیدار داشته است. احتمال اینکه وی در رسلمنیا 28 حضور پیدا کند، بالای 50 درصد است و طبق شنیده های پیرامون کمپانی، آندرتیکر جدی ترین گزینه برای حریف براک است.

باتیستا در رسلمنیا 28 ؟

روز گذشته اعلام شده است که باتیستا، استار سابق دبلیو دبلیو ای در فرودگاه شهر میامی دیده شده است و تیتوس اونیل، استار کمپانی او را با یک اتومبیل مخصوص دبلیو دبلیو ای به جائی دیگر برده است! در همین بین شایعاتی مبنی بر بازگشت وی به کمپانی اعلام شده است که هنوز در حد شایعه است. گفتنی است که دبلیو دبلیو ای هنوز این مسئله را در توئیتر و یا فیس بوک خود تایید یا تکذیب نکرده است اما چیزی که مشخص است، این است که باتیستا طی چند روز گذشته مذاکراتی را باWWE انجام داده است و هم اکنون نیز در میامی حضور دارد! با توجه به اینکه احتمالا مسابقه راک و سینا کنسل خواهد شد، بعید است که باتیستا در این ایونت حضور پیدا کند. گفتنی است که باتیستا قرار است در روز برگزاری رسلمنیا، در مسابقات سه گانه (شنا - دوچرخه سواری و دو) شرکت کند و این مسابقات نیز در سواحل جنوبی Nautica میامی برگزار میشود!

برگزاری مراسم هال اف فیمر

مراسم هال اف فیمر 2012 دبلیو دبلیو ای که هر ساله یک شب قبل از رسلمنیا برگزار میشود، بامداد امروز برگزار شد و چندین نفر دیگر نیز به هال اف فیمر های کمپانی پیوستند. هنوز خبرهای زیادی از حاشیه این مراسم به بیرون درز نکرده است و خبری در خصوص اینکه آیا ریک فلیر جلوی دوربین تلویزیون رفته است یا خیر، اعلام نشده است. اما اعلام شده است که کوین نش در بک استیج این مراسم حضور داشته است و عکسی دسته جمعی از خودش، سین والتمن، تریپل اچ و شان مایکلز منتشر کرده است. همچنین گزارش شده که دیوای سابق دبلیو دبلیو ای، ماریس همانند سال گذشته، د میز را در این مراسم همراهی کرده است!


تکمیل مسابقات رسلمنیا 28

با مشخص شدن دو عضو دیگر تیم تدی لانگ و تیم جان لورینایتیس، مچ کارد پایانی پی پر ویو رسلمنیا 28 اعلام شد. در تیم تدی لانگ، سانتینو مارلا به عنوان کاپیتان، آرتروث، زک رایدر، کوفی کینگستون، د گریت کالی و بوکرتی مسابقه خواهند داد و نیکی بلا، آکسانا و هورنسواگل نیز همراه تیم لانگ خواهند بود. در تیم جان لورینایتیس نیز، دیوید اوتانگا، مارک هنری، د میز، درو مک اینتایر، جک سواگر و دالف زیگلر کشتی خواهند گرفت و بری بلا و ویکی گوئررو نیز این تیم را همراهی خواهند کرد. د راک در مقابل جان سینا، آندرتیکر در مقابل تریپل اچ، کریس جریکو در مقابل سی ام پانک، شیموس در مقابل دنیل برایان، رندی اورتن در مقابل کین، بیگشو در مقابل کودی رودز و کلی کلی و ماریا در مقابل ایو تورس و بث فینیکس سایر مچ کارد های رسلمنیا هستند.

لیست افراد حاضر در هال اف فیمر

با اضافه شدن کشتی گیر سابق کمپانی، یوکوزونا که چندین سال پیش دار فانی را وداع گفته است، افراد حاضر در مراسم هال اف فیمر 2012 تکمیل شد. قرار است د اوسوز و ریکیشی به معرفی یوکوزونا فقید بپردازند! همچنین میل ماسکراس را آلبرتو دلریو معرفی خواهد کرد. اینداکت مایک تایسون بر عهده تریپل اچ و شان مایکلز خواهد بود. داستی رودز، گروه فور هورسمن که یکی از اعضای آن ریک فلیر خواهد بود را معرفی خواهد نمود. ران سیمنز را نیز، جی بی ال معرفی میکند و معرفی ادج را نیز، کریسچن بر عهده خواهد داشت. گفتنی است که قرار است گروه DX و همچنین کریسچن در این مراسم از تم سانگ جدید استفاده نمایند. علاوه بر این جیم جانستن نیز تم سانگی جدید برای گروه فور هورسمن اجرا خواهد کرد.

آخرین اسمکدان پیش از رسلمنیا

طبق چند سال گذشته، شوء فرایدی نایت اسمکدان این هفته برگزار نخواهد شد! همانند سال های قبل، دبلیو دبلیو ای برای اینکه به استاران خود برای رسلمنیا استراحت دهد و با خیال راحت به سایر کارها و برنامه های خود بپردازد، آخرین اسمکدان قبل از رسلمنیا را برگزار نخواهد کرد. البته در جریان شوء راء امروز دو مسابقه ضبط شد که احتمال میرود پخش تلویزیونی نداشته باشد. همچنین بیگشو و تریپل اچ و شان مایکلز نیز پروموهایی را اجرا کردند که این بخش ها فقط برای تماشاگران داخل آرنا بوده است و پخش تلویزیونی ندارد. قابل ذکر است که اسمکدان این هفته همانند سال های قبل، شامل صحنه و بخش هایی از مسابقات سال های گذشته رسلمنیا و رسلمنیا اکسس خواهد بود.

کنار رفتن کریسچن از رسلمنیا 28

بامداد سه شنبه در جریان ماندی نایت راء، سی ام پانک با حمله به کریسچن موجب تشدید مصدومیت وی شد تا در همان شوء گزارشگران اعلام کنند که کریسچن مجددا آسیب دیده است! ساعاتی پیش از پایان شوء، سایت WWE اعلام کرد که مصدومیت کریسچن از ناحیه گردن مجددا تشدید شده است و درو مک اینتایر جایگزین او در تیم جانی در رسلمنیا خواهد بود. اما این مصدومیت تنها برای کاور کردن ناآماده بودن وضعیت بدنی کریسچن است و به ظاهر یک استوری است. حقیقت این است که ریکاور نشدن کریسچن از ناحیه ساق پا و 100 درصد آماده بودن او باعث شد که مسئولان WWE در آخرین لحظات طی یک استوری، او را از رسلمنیا خارج کنند.

تاکید وینس مکمن به استوری آندرتیکر

همان طوری که می دانید در راء گذشته خبری از حضور آندرتیکر، تریپل اچ و شان مایکلز نبود و تنها یک پرومو برای این مسابقه در رسلمنیا پخش شد. طبق خبرهای دریافتی، مکمن و تریپل اچ بر این اعتقاد بودند که این استوری لاین در هفته گذشته بصورت عالی برنامه ریزی شد و با اینکه یک هفته زودتر به اوج خودش رسید اما بیلد آپش برای رسلمنیا عالی بوده و اگر هر اتفاق دیگری در رابطه با این استوری در این هفته می افتاد، باعث کاهش حساسیت بین این استاران و مسابقه میشد! گفته میشود که خود وینس مکمن هم به دلیل خاص بودن این استوری، از پیگیر نشدن آن در راء گذشته خوش حال بوده و همچنین از کل شوء راضی بوده است.

تمدید قرارداد کریس جریکو

خبر رسیده است که قرارداد کریس جریکو تا چند ماه پس از رسلمنیا 28 تمدید شده است. جریکو که در روز های ابتدای سال جدید میلادی به WWE بازگشت، ابتدا قراردادی 6 ماهه امضاء کرد و قرار بود پس از رسلمنیا و پایان درگیری وی با سی ام پانک مجددا کمپانی را ترک کند. اما امروز منابع خبری از تمدید قرارداد وی تا چند ماه پس از رسلمنیا خبر دادند و نوشتند که جریکو بصورت تمام وقت در تابستان امسال برای WWE کشتی خواهد گرفت. بدین ترتیب جریکو دست کم تا 6 ماه دیگر در کمپانی ماندگار شد و به احتمال زیاد، استوری پانک و جریکو طولانی تر از آن چیزی که از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین برخی شنیده ها حاکی از آن است که احتمال دارد جریکو پس از استوری با پانک به برند اسمکدان درفت شود!

گزارش عجیب مجله کمپانی WWE

آخرین نسخه مجله دبلیو دبلیو ای حاکی از آن است که یک استار پس از رسلمنیا 28 برای چند ماهی به استراحت خواهد رفت. در آخرین نسخه این مجله گزارش شده است، یک استار که نامی از آن برده نشده است برای مدتی به مرخصی میرود و از مسابقات دور خواهد بود. البته کاملا مشخص است که این گزارش بصورت غیرمستقیم به یکی از دو استار تریپل اچ یا آندرتیکر اشاره میکند که احتمالا یکی از این دو پس از رسلمنیا، مدتی در رینگ مسابقات حضور نخواهند داشت. هنوز خبری مبنی بر اینکه این شخص کدام استار خواهد بود در سایت های خبری درج نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه شما کاربر های عزیز. من مهدی مدیر این وبلاگ هستم و در مورد همه چی براتون مطلب میذارم. بیعضی از مطالب رمز دارند که برای مشاهده ان ها باید عضو بشید تا در گوشه ی سمت راست وبلاگ کد رو دریافت کنید. عضویت و نظر هم گداییی نمیشه اما اگه عضو شدید و یا نظر دادید دمتون گرم. پروفایلم هم فعاله میتونید دیدن کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین و پر طرفدارترین سوپر استار تاریخ کشتی کج کیست؟
    به نظر شما برنده مسابقه مانی این د بنک برند راو در پیپرویو مانی این د بنک 2013 (4/7/2013) چه کسی خواهد بود؟
    به نظر شما برنده مسابقه مانی این د بنک برند اسمکدان در پیپرویو مانی این د بنک 2013 (4/7/2013) چه کسی خواهد بود؟
    قهرمان های فعلی کمپانی

    دانلود مسابقات کشتی کج

    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 976
  • بازدید سال : 3,659
  • بازدید کلی : 148,688
  • مسابقات تشخیص چهره

    این فرد کیست؟   

    برای پاسخ دادن روی بخش نظرات کلیک کنید    

     نظرات 

     

    جایزه به قید قرعه:یک عدد کارت شارژ 10000 ریالی 

     

    جواب مسابقه قبلی:هیتث لیتر 

     

    برنده مسابقه قبلی:جناب آقای حسین زند

    کاور پیپرویوی بعدی کمپانی WWE